Sunday, June 27, 2010

2 Books for UNDER $2 Each...WOW!!

Okay, so after many computer issues this morning with the desk top (ready to toss that thing out the window) My hot stud of a man got me up and going on my netbook(which of course I was having minor issues as well with *sigh*)!! WOO-HOO, let's here it for C's honey!! This girl is not patient when it comes to computer and technology!

So, on to the title of today's blog...

Barnes and Noble people, that's right, Barnes and Noble has 2 of my books for UNDER $2.00!!!! You can't beat that crazy price!!!!

A Slave's Way Out from Whiskey Creek Press Torrid - $ 1.96


Destined to Mate from The Wild Rose Press - $ 1.25

Is that a Summer Spectacular deal or what????

They also have:

The Devil Himself from Whiskey Creek Press for $ 2.13...*Eyes wide* WOW

The link...well you go:

A Lady's Challenge - Sequel to A Slave's Way Out hasn't been added to the Barnes and Noble family yet, but I look for it everyday!!
She is however doing very well over at where she's the number three seller for WCPT!! How awesome is that!!!!

Sunday, June 20, 2010

Happy Father's Day

So, this blog is going to be short and sweet :-) Happy Dad's Day to all those wonderfully Awesome Dad's out there!!!!

My Dad is the best Dad in the whole wide world and always will be!! He' s always been supportive of my writing and is there to say you can do it, how's your books doing, don't worry I'll take care of the hotel for your convention, just go and have a good time.

He gets mad when I send him a Sears gift card for Father's Day and tells me "I'm gonna smack you upside the back of the head."
I say...You know your dad loves you when...he wants to smack you upside the back of the head, LOL.

Again, Happy Fathers Day to all those dad's out there who deserve it!

Sunday, June 13, 2010

Writing Exercises

Does anyone do writing exercises to keep the mind focused on writing so you don't get writers block?

Or have you had writers block and tried them? Did they work?

I look at the ones in my Writers Digest magazine and think yeah OK, and just flip the page. Both when I was having the "block" and not. I know they help a lot of writers, but it doesn't work that way for me. I have to be in the right emotional state of mind, the right "time" shall we say. I just can't sit down after working all day and expect something to come to me, the day job needs to disappear and the mind needs to be in a 'relaxed' state, and of course I need the plot ticking away within my skull.

As long as the ideas of a story come to me, I'm usually all set. I mentioned in a previous blog, that one hit while I was driving and that was in no way a good thing. LOL.
But I have noticed that if I am in a writers block, and the "exercises" bore me, I just have to sit back, relax and let the mind go blank. Eventually something within eye sight or hearing range will spark the writing idea, whether it's 10 minutes, 10 days or ten weeks. Which by then can become frustrating, yet if i try to "push" it, *eyes rolling up* yeah, that doesn't work to well.

I am however thinking about going to visit my local RWA Chapter. Being a solitary writer can be lonely sometimes and it's good to mix it up with others who share your passion for your craft, that can advise, critique and smile at you.

So on that note...I hope everyone has a great day and a better week ahead!!


Sunday, June 6, 2010

Vacation -- What's that??

LOL, Yeah, OK. Well this girl forgot how much of a pain in the butt it is to plan for a vacation, seeing as how I haven't been on one in five years.
The when and time we're going to leave, the Atlas and Map Quest and GPS, plus the directions from the family to "Avoid" those problem places.

Yeah, I go with my Dad and brother's travel routes, seeing as how they travel those areas for 90% of their jobs and even though it's 'orange barrel season' (ya know - construction)they'll be able to get me around the worst of the worst and through Hartford Conn. before rush hour YAY *Snoopy Dance* However, my mom has a secret route that bypasses Hartford, hmmmmmm -- "MOM, get your pen out"

Because folks, this girl and the family is trucking out from Florida to Massachusetts and then back again, stopping over in several more states to visit more family WOOT!! All of this in a WEEK! Can you believe it!!

Yet somehow, I see myself needing a vacation when I get back. LOL.

And the boy doesn't know it yet...but several stops will be made along the way and while he'll think it's just part of the road trip--which it will be *cough* it will be a home school extravaganza!! YAY...Oopps SHHHHHHH -- don't tell the teenager, he'll just rebel, LOL.

Don't forget to check out my latest release with Whiskey Creek Press Torrid - A Lady's Challenge -- Sequel to A Slave's Way Out, Best Selling Torrid Title of the Year 2007.

Hope everyone has a great day!! *waving hand* BYE